Leta i den här bloggen

söndag 15 februari 2009

Min lördagskväll

Hade ytterligare en toppenkväll i sällskap med våra nyfunna vänner. Först blev det lite för-förfest hos mig med Mimmi, Anders, lite grannar och 1 liter vodka. Väldigt trevligt. Sedan bar det av till campus och förfest hos Jocke. Jag, Mimmi, Anders och Christian trotsade kylan och gick hela vägen till Stallvägen. Väldigt starkt jobbat tycker jag. Efter ett par dueller i Singstar (om min version av It's Raining men läggs ut på Youtube måste jag nog flytta från Sverige) och några fler drinkar blev det taxi in till stan och Deluxe där jag bland annat kände på en av vakternas och en annan killes hår för att det liknade min pojkväns. Idag fick jag veta att det var en av ägarna jag hade känt på. Haha, sånt är kul. Det blev ett par shots, cider och massa dans. Det va nog den roligaste kvällen på Deluxe någonsin tror jag. Att jag sedan fick både taxi (dit och hem), inträde + dricka betald gjorde ju inte saken sämre. Inte en spänn lade jag ut själv haha, det är så det ska va.

Jag vet jag är ett bortskämt litet svin :P

Nu ska jag ta tag i mitt liv lite och plugga samtidigt som jag ser på Beck.

//Lina

Inga kommentarer: