Leta i den här bloggen

onsdag 25 februari 2009

Men ååååååhhhh.....

Iblande hatar jag mitt bergochdalbane humör. I morse åt jag världens mysigatse frukost med Anna, Mimmi och Clara. Allt va supermysigt och väldigt gott. Sedan åkte jag in till stan och det va då all skit började. Den förbannade bankomatjäveln åt upp mitt kort. Och jag får inget nytt förrän på måndag. Och då ska ni inte tro att jag får nåt Visa kort inte, nej då. Ibland hatar jag mitt liv, eller nej det gör jag inte, men jag hatar hur jag levde förr eftersom jag får lida för det nu. Jag menar, betalningsanmärkningar och polisregister gör ju inte direkt livet lättare. Blä.

Nu ska jag försöka färga mitt hår utan att nån katastrof inträffar, sen blir det middag och utgång med the girls. Hoppas att det kan muntra pp mig för just nu vill jag bara krypa ner under mitt täcke och tycka synd m mig själv.

//Lina

Inga kommentarer: