Leta i den här bloggen

måndag 16 februari 2009

Om mig




Jag borde plugga (när borde jag inte det undrar jag?) men jag tar en liten paus och ägnar mig åt lite meningslöst tidsfördriv. Älskar sånna här frågor, vet att vissa hatar dem. Men det orkar inte jag ta nån hänsyn till.

OM MIG

1. Namn - Lina
2. Bor - Växjö
3. Syskon - 2
4. Ålder - 20
5. Född - 3 nov
6. Ögonfärg - grön-blå-brun, de varierar lite
7. Längd - ca 161
8. Sko storlek - 35-36
9. Höger eller vänsterhänt - höger
10. Stjärntecken - skorpion
11. Hårfärg - blont med lite utväxt, ser rätt förjävligt ut nu men det ska jag göra nåt åt nästa vecka

DAGENS..

1. Låt - Lost- Coldplay
2. Saknad - Daniel som alltid <3
3. Kläder - Jeans, grå t-shirt och vit kofta
4. TVprogram - Har nog sett det mesta på 3an och 5an idag

SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om att plocka svamp - beror på hur man ser det...
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler -låren tror jag, nånstans där inne:P
3. Tycker du att du själv är söt/snygg - somliga dagar, eller främst kvällar, gärna på krogen ;)
4. Du ger mycket komplimanger till andra - försöker göra det iaf
5. Är du nöjd med ditt förnamn - Ja jag klagar inte
6. Du tycker att du själv är smart - på vissa sätt
7. Vad är det sämsta hos dig - att jag tappar kontrollen över allt ibland
8. Vad är det bästa hos dig - att jag alltid tar tillbaka den
9. Har du bra självförtroende - i rätt sällskap ja
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - alldeles för många
11. Känner du dina grannar - jodå, jag bor ju i korridor så det är klart :)
12. Svär du ofta - Ja tyvärr
13. Gillar du skolan - Nån slags hatkärlek tror jag :P
14. Har du någon gång skolkat - jotack
15. Spelar du något instrument - triangel??
16. Vilka sporter/aktiviteter har du gått på - Ridning, dans
17. Har du några tatueringar - näe inte än men jag planerar
18. Kollar du dig ofta i speglar? - jämt, det är som en sjukdom
19. Tycker du om djur - Ja om det inte är insekter

BRUKAR DU..

1. Sova - så ofta jag kan ;)
2. Ta mediciner du inte borde ta - Det händer väl ibland
3. Röka - nepp
4. Snusa - inte det heller
5. Dricka - Yes!
6. Skada dig - ja jag är så klantig, snubblar och ramlar jämt. Kan ha att göra med ovanstående fråga också hehe
7. Klä dig i svart - ja då
8. Hata folk - det händer
9. Lita på folk - nej tack
10. Skada dig med flit - näe
11. Drömma mardrömmar - inte så ofta
12. Gå i skolan - ja när jag ska
13. Gå i kyrkan - typ 3 gånger om året
14. Ljuga - om jag måste ta mig ur nån jobbig situation, annars nej
15. Vilja dö - helst inte, helst aldrig

NÄR..

1. Åt du senast - en timme sen kanske
2. När läste du en bok senast - läser studentlitteratur jämt men annars va det väl en vecka sen
3. Köpte du något senast - ett äpple idag
4. Svor du senast - nyss
5. Sjöng du senast - I lördags, gjorde en fantastisk insats i Singstar NOT :P
6. Klagade du senast - nyss på mitt internet som är lite speciellt
7. Klantade du dig senast - Spillde ut te i sängen i morse

HAR DU..

1. För många vänner - Nej, kan man ha det??
2. Förföljelsemani - Nä det tror jag inte
3. Någon sjukdom - hoppas jag verkligen inte
4. Skadat någon - har nog hänt
5. Färgat håret - japp
6. Några piercningar - bara öronen
7. Några tatueringar - det kommer, tänkte skriva "Mimmis" på den vänsta skinkan. Vad tror ni om det??
8. Egen dator - Ja, bara min :D
9. Gjort bort dig rejält - Hahahahaha

ÄR DU..

1. Snäll - ibland
2. Snygg - nja, beror på situationen
3. Söt - ja
4. Lång - nej
5. Kort - som en pygmé :P
6. Klantig - som fan
7. Tönt - kan va :P
8. Tjock - Ja lite

Så nu vet ni det, ni kan anteckna för framtiden med om ni vill haha.

Jag ska återgå till herr DeSwaans fantastiska värld.

//Lina

Inga kommentarer: