Leta i den här bloggen

tisdag 24 februari 2009

Den 25e smäller det!

Yes! Imorn är det studiebidrag! Wooohooo!!! Jag har suttit och skickat in räkningar och hyra nu, det gick på 4601 spänn. Aj. Men det är väl sånt man får ta när man som jag är lite seg och lägger dem på hög. Och dessutom är både brorsan och mor skyldiga mig pengar så det ska nog lösa sig. Imorn blir det lite shopping, behöver lite nytt smink och strumpbyxor. Ska försöka hålla shopping budgeten den här månaden, behöver inget dyrt så det ska nog inte va några problem. Då blir det värre med festbudgeten, Älskling när drar vi till Tyskland???!!! Dessutom ska jag äntligen betala mitt träningskort :). Beach 2009 here I come! Nu blir det sallad och vatten fram till maj. Hehe, skoja bara. Men seriöst så har jag snöat in på hälsomat nu, ska bunkra upp med nyttigheter imorn och lite annat med för den delen.

Mimmi bestämde sig för att ha efterfest i mitt kök med 10 afrikanska utbyttesstudenter som tyckte att det va ok att sno ägg från mig och slänga på väggarna och dessutom ta min brödrost när de gick. Tack för det, det va snällt. Näe, seriöst nu, så gör man fan inte, hoppas hyresvärden går med på att ge oss en ny för jag har 2 påsar rostbröd i frysen...

//Lina

Inga kommentarer: