Leta i den här bloggen

lördag 14 februari 2009

Alla <3 ans dag!

Idag är det alla hjärtans dag darlings! Visserligen tycker jag att denna dag är rätt överskattad men det är ju aldrig fel att visa sina nära och kära lite uppskattning! Jag till exempel ska göra kaffe åt Mimmi och Anders. Det tycker jag är rätt gulligt av mig :P.

Men helst hade jag ju velat ha älsklingen här, saknar honom extra mycket idag. Älskar min älskling!

Igår välkommnade jag och Mimmi vår vän Anders och bjöd på pizza. Anders stod för vinet, tack så mycket! Sedan blev det en tur till Pauze (eller Sports, jag vet inte vilket som är vilket, de sitter ju för fan ihop) och hittade fyra väldigt charmiga och givmilda herrar. Jag ser tydligen ut som Blondinbella eller Laila Bagge, de hade lite svårt att enas om den saken. jag vet inte vad jag ska tycka om det, jag menar, Blondinbella är ju inte riktigt min idol, men visst, hon ser ju bra ut. Laila däremot är skitcool ju, lite av en stilförebild, tycker att hon kan lyckas med de flesta looker. Å andra sidan är Laila runt 40. Vet inte vad det säger om mig riktigt.

Jaja, kul som fan hade vi i alla fall. Och fulla blev vi. Och jag drack i stort sätt gratis. Sammantaget en toppenkväll.

Nu ska jag gå och köpa pesto.

//Lina

Inga kommentarer: