Leta i den här bloggen

tisdag 17 februari 2009

En liten fråga...

Jag har en liten fråga såhär på kvällskvisten, är det någonmer än jag som tycker att Lars Winnerbäck är ett fullkomligt geni när det gäller texter. Det känns som att man kan känna igen sig i nästan alla hans låtar. Eller vad sägs om detta??

och ibland är allting kaos
och jag blir mörkrädd mitt på dan
ibland behöver jag en paus
och är du hyfsat likadan
kan vi gå vilse genom stan

jag är en av alla dom som går och tror
att livet ordnas upp med tiden
jag är en av alla dom som kan ge upp
när jag är söndagkvällsförvriden
vad gör man då
jag är en av alla dom som ser nåt svårt
i dessa jämngrå vinterdagar
är du en av alla dom som vill försvinna
när det känns som mörkret klagar
så är vi två
och jag försvinner gärna just inatt


Det är som att han har tagit en bit av min hjärna och gjort en låttext av den...

Nu är jag sjukt övertrött och ska sova, Godnatt!!

//Lina

Inga kommentarer: