Leta i den här bloggen

fredag 20 februari 2009

Tentan är klar!

Ja! Tentan är klar och om man tänker på hur uruselt föberedd jag var och hur lite jag hade pluggat (har seriöst inte ens köpt vissa av böckerna) gick det bra. Vet inte om jag blir godkänd, det vet man ju aldrig, men om jag inte är helt störd så kommer jag i alla fall ha rätt på en del frågor. Huvudsaken är ju att jag försökte, om jag sen blir godkänd nu eller på en omtenta spelar ingen roll. Alltså det vore ju skönt att ha det ur världen men får jag göra om är det ingen katastrof.

Dessutom kan jag skylla på att jag inte har sovit tillräckligt p.g.a att Willys fortfarande finns och får sina varor vid 5.30 och min nya granne är precis jävla körd i sitt amerikanska huvud. Seriöst, han snarkar värre än någon annan jag har träffat på. Det hörs liksom genom väggen, jag vaknar flera gånger och tror att jag är hemma och ligger bredvid Danne. Men när jag tittar efter ligger jag ensam i sängen och snarkningarna kommer från andra sidan VÄGGEN. Det är inte normalt. Det är heller inte normalt att ta Xanax så att man somnar från TVn och låter sina stackars grannar lyssna på den hela natten. Eller nej, förlåt, nu ljuger jag, till 5 på morgonen när denna man tycker att det är en bra idé att börja prata i telefonen (eller med sig sjäv, vad vet jag) och svära åt nån stackare. Skönt att han bara ska bo här i envecka till annars hade jag nog slängt ut honom själv.

Nu ska jag dricka kaffe med Mimmi & Anna, sedan bär det av hem till Västervik. Min älsklings Daniel möter mig vid bussen gullig som han är.

Ha en toppen helg allihop och kör hårt! Det kommer jag göra ;)

//Lina

Inga kommentarer: