Leta i den här bloggen

tisdag 3 februari 2009

Hahahaha

Gode gud! Vem kom på idén att ha vinkväll på en måndag?? Va det jag?? Antagligen. Nu ligger jag och garvar åt allt jag har lyckats åstadkomma innan klockan ens var 12. Det skummaste måste va inlägget här nedanför. Minns inte ens att jag har skrivit det, och vad fan är 1,5 halvtimme?? Trekvart? Jag har ingen aning.

Jag har heller ingen aning om varför jag fick för mig att gå på isen på Växjö-sjön. Minns att jag halkade runt och skulle kolla på stjärnorna (som syntes jättebra bakom molnen, INTE) och det slutade med att jag låg och skrattade åt mig själv för att jag måste ha sett helt galen ut. Vilket inte blev bättre av att jag låg och skrattade. Tur att jag inte känner så mycket folk här.

Har även hittat lite roliga sms och mms som jag skickat här i min ensamhet. Som tur är har jag inte ringt nån stackare iallafall. Tycker lite synd om min pojkvän faktiskt, det kan inte va lätt att va ihop med mig. Men det är nog spännande.

Hahaha kom precis ihåg en konversation från igår

Mimmi: Åhhh, jag vill ha nån här och mysa med!

Jag: Vaddå, vill du att vi ska hångla lite? Det kan vi göra sen, det är lugnt (Sorry Danne)

Mimmi: Jag tror att vi redan har gjort det en gång faktiskt...

Jag: mmm, det är möjligt. Jag får ju mina ryck ibland.

Tystnad medan vinet fylls på

Jag: Va jag bra då?

Mimmi: Jag kommer inte ihåg tyvärr, men det va du nog.

Jag: Hoppas det, jag menar ingen har ju klagat förr, tvärt om, men tänk om man kysser skitdåligt och inte vet om det för att alla är för snälla för att säga nåt. Tänk om det är så. Fan ta alla jag har kysst i så fall.

Anna: Det är nog ingen fara.

Jag: Men allvarligt nu, tänk om jag kysser dåligt. Då måste ju nån säga det så jag kan bättra mig. Fan Mimmi vi får testa en gång till så får du va ärlig och säga som det är.

Mimmi: Jaja, det kan jag väl, vi tar det sen.(väldigt inne i datorn och förstår inte alvaret i situationen)

Jag: Mmm, bra.

Anna: Åh, nu fick jag ett sms!

Hahahaha...

Återkommer om jag kommer på nåt mer roligt.

//Lina

Inga kommentarer: