Leta i den här bloggen

onsdag 18 mars 2009

Vilka vänner jag har!

Jag måste ha världens roligaste vänner. Ikväll ringde lilla Boston och han börjar samtalet med att säga " jag tänkte på sprit, sen tänkte jag på dig". Är inte det gulligt? :P

Efter ett tag lät konversationen ungefär såhär:

Jag: kan vi inte dra ihop lite folk och åka nånstans, det vore kul.

Boston: Vi åker till Colombia och dör.

Jag: va?

Boston: Ja, det blir billigt och bra med enkelbiljett. Vem fan vill åka till Colombia liksom, vi kan säkert få biljetterna gratis.

Jag: Det har du ju faktiskt rätt i...

Boston: ja, bra! Då åker vi till Colombia och dör.

Jag: Ja jag kan ju skapa en grupp på facebook och se hur många som vill följa med...

Seriöst, finns det nån av mina vänner som är vid sina sinnens fulla bruk?

Hoppas inte det.

//Lina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klaga inte de va en bra idé//B to the oston

Kaos-Lina sa...

Ja den va fantastisk :D