Leta i den här bloggen

onsdag 4 mars 2009

Ja Ja Ja!!!!!

Yeeeeesssss! Skuttade nyss ner till brevlådan och kollade om det hade kommit nån post. Och det hade det, nämligen en KOD till mitt nya kort. Ja!!! Jag är så glad, nu ska här handlas mat. Och den efterlängtade glassen. Bäst för willys att de har Ben & Jerrys nu för annars får jag åka bort till ICA.

Förövrigt så ska jag på föreläsning mellan 13-16, sen blir det nog lite plugg i bibblan (ska beskriva ett kapitel på ca 15 sidor för folk som redan läst det i 2 min max, känns avancerat), efter det blir det mer plugg hemma, jag har fått så himla många bra idéer nu, sedan blir det yoga och inköp av det efterlängtade träningskortet :D. Och vid 21 är det Greys Anatomy.

Det ser onekligen ut att bli en toppen dag idag!

Nu kör vi! Är ni med?

//Lina

Inga kommentarer: