Leta i den här bloggen

måndag 16 mars 2009

Jag vet inte!

Ok, idag fick vi reda på att vi bör börja planera får vårt tredje år här på Informatörsprogrammet. Om vi vill plugga utomlands eller ha en praktikplats är det alltså dags att börja bestämma sig nu. Nu? NU???!!
Jag hatar att bestämma saker inför framtiden, jag har ju för fan ingen aning om vad jag vill göra då. Eller jo jag har massor av idéer och jag får nya hela tiden. Så om jag ska bestämma mig nu innebär det att jag på något också planerar hela tiden fram tills dess. Det va så jag gjorde när jag trodde att jag skulle jobba i spanien efter gymnasiet. Jag tyckte att det va helt ok att bara festa runt en hel sommar och göra massa sjuka grejer för jag skulle ju ändå åka bort sen så jag behövde ju inte bry mig så mycket. Sedan blev jag kvar och fick äta upp allt hahaha. När jag fick beskedet att jag kommit in i Växjö så planerade jag bara fram till dagen när jag skulle åka. Jag hade seriöst inte ens skaffat nån bostad än. Så jävla oplanerad är jag.

Vart jag vill komma med detta vet jag inte riktigt. Kanske bara säga att på frågan om vad jag vill göra med mitt liv, även om det bara handlar om en termin är: JAG VET INTE!

//Lina

Inga kommentarer: