Leta i den här bloggen

tisdag 10 mars 2009

Blondinlina?

Godmorgon! Idag har jag ont i halsen och känner mig allmänt seg i kroppen. Lyckligtvis kombinerar jag det med en satans energi i huvudet istället. Så vad kan va bättre än att plugga?

Jag va inne på Blondinbellas blogg häromdagen och jag måste säga att den är ganska underhållande. Visst, jag tycker fortfarande att hon är överpositiv och lite naiv men ändå, tjejen är ju duktig och ambitiös. Något som inspirerade mig lite är att hon varje vecka lägger upp en handlingsplan för att få saker gjorda. Det ska jag börja med också. Fast på ett lite annorlunda sätt. Jag tänkte skriva upp 5 saker som ska göras i veckan, både jobbiga, roliga, viktiga och oviktiga saker. Så att jag får lite struktur på allt. Så, här kommer veckans 5 to do!

1. Skriva färdigt en del till hemtentan.
2. Köra 3 träningspass (förutsatt att jag blir frisk)
3. Rensa bland sminket/röran på min byrå
4. Hämta arbeten/tentor i receptionen
5. Sortera min garderob och slänga/ge bort det som inte används

//Lina

Inga kommentarer: