Leta i den här bloggen

måndag 30 mars 2009

Ho ho ho!!

Nu är jag tillbaka! Wiiieee!! Den här helgen har varit såå himla mysig. Fredagen fick bli en hemmakväll efter att jag och mamma varit på estetprogrammets dansuppvisning, jag och min älskling drack vin och såg nån dålig film som gick på 6an och såklart let's dance finalen. På lördagen åkte vi med mamma och kollade på handtag till de nya köksluckorna, storhandlade och kollade på möbler inne på materialmännen. Sen bar det av hemåt för matlagning. För att väga upp det här hemmalivet lite åkte vi till Gamleby för att fira Anna och Danne lite grann också. Det va nog fan den roligaste kvällen på länge, jag drack vin, bål, tequila, minttu, cider you name it, men blev ändå inte för full. I'm back on track! Vid 23.30 drog vi oss in till stan och palladium där det blev massa dans och en del shottande för min del hehe. Tyvärr lyckades jag tappa bort mitt sällskap i vimlet så jag bestämde mig för att det va dags att gå hem vid 02 ca. Som vanligt gick det inte att få tag på nån taxi så det blev till att lifta med "liket", Västerviks sunkigaste bil :P. Så jävla kul! Som ni förstår så blev söndagen rätt lugn men vi fick till någon timmes promenad ute vid VO i alla fall. Den som hade sagt till mig att jag skulle befinna mig i ett motionsspår en söndag för ett par månader sedan hade jag garvat ihjäl mig åt, men det kan ju va kul att testa nått nytt :P

Nu är jag som sagt tillbaka i Växjö och ska plugga lite. Imornbitti drar min fältarbetsgrupp till Smålandsstenar vid kl 07. Det blir kul.

See yaa!

/Lina

Inga kommentarer: