Leta i den här bloggen

onsdag 18 mars 2009

Beach 09??

I nästan alla bloggar jag följer nu skrivs det om vikt, bantning, motion och beach 09. Det är många som ska loosa några kilo och skaffa lite muskler. Så nu lägger jag också in en högväxel för att hitta tillbaka till hur jag såg ut förr. Den här depphösten har verkligen satt sina spår, usch. Så nu blir det till att ta tag i eländet. Ni kan ju se skillnaden här



Jag Juli 2008



Jag November 2008



Vad gick snett liksom??

Så nu ska jag ut och gå!!!

//Lina

3 kommentarer:

Anders Carling sa...

Jag har alltid tyckt att du sett för jävligt ut, men det är lugnt va? =)

Kaos-Lina sa...

Det är lugnt...och ömsesidgt...

Anders Carling sa...

Jag har aldrig sett dig behöva tvätta ögonen med aceton när du träffat mig?
Själv har jag ett lager med tomma flaskor sen förra gången du var i stan.