Leta i den här bloggen

tisdag 24 mars 2009

Good morning!

Godmorgon på er! Jag har nu varit vaken i en timme, sett på topmodel, gjort en smoothie som blev supergod trots att jag aldrig har gjort det förr. Jag och Anna ska ha en riktigt hälsosam vecka så nu är det slut med mina "rostade mackor frukostar" hehe. Vi borde kanske ha tänkt på vår hälsa lite mer igårkväll när vi bestämde oss för att dricka upp en halv flaska vodka hahaha. Men det behövdes nog för vår mentala hälsa tror jag och visst va oboy shotsen goda :P.

Här är den utlovade resumén av min helg.

Fredag
: Jag åkte hem med 9 bussen och var framme i Västervik kl 12.30. Tyvärr kom jag på att jag hade sagt 13.00 till min älskling (som hade fått det till 13.20)och min mobil bestämde sig för att bli stöd så jag kunde inte få tag på honom heller. Gick ner på stan och mötte mamma och min syster, hittade även Lenny Penny på H&M, Kul att träffa henne lite :). Kvällen spenderades med familj och älskling framför Let´s Dance.

Lördag: Jag och Daniel skjutsade ut syrran till stallet och fick ett ryck och bestämde oss för att gå en promenad i det fina vårvädret. Så det blev en timmes vandring ute vid Norra. Myysigt. Efter det åt vi hos min far, tog en runda på systemet (där min pojkvän vägrar att gå i närheten av mig för att jag är så klantig :P ) och till sist tog vi oss hem till Ia för utflyttningsfest. Jag hade ju slagit vad med diverse människor om att jag skulle hålla hela kvällen och det gjorde jag också. Fy fan va jag höll! Inte en enda tendens till att däcka på hela kvällen :D Vi hade helt fantastiskt kul, det känns som en bra avslutning på en fin tid i den lägenheten. Jag har numera satt ett personligt avtryck i form av champagne fläckar i taket (Jag SKA ta bort dem Ia, jag lovar) Hahaha. Det är skitkul att hoppa i en säng och dricka champagne upptäckte vi, men det är inte så smart...
Och för alla som undrar: Jag vann vadet, jag var vaken längst!! Woohooo! 200 spänn till mig älskling ;)...

Söndag: Vaknade och önskade inte att jag va död, framsteg! Jag och älsklingen gick en promenad (vad har hänt med oss??) och handlade massa mat som vi smällde i oss hemma hos Ia. Vid 14.30 skulle jag ha satt mig på en buss till Växjö men jag fick hjärnsläpp och glömde bort tiden så jag missade den med ca 30 sek. Inte bra. Så jag fick stanna kvar en dag till. Kvällen spenderade jag och Ia hos Boston där vi såg Beck.

Så, nu vet ni det :)

Nu ska jag ta mig samman och plugga (hemtenta, hemtenta, hemtenta)och påbörja vårstädning i mitt rum.

//Lina

Inga kommentarer: