Leta i den här bloggen

måndag 23 mars 2009

Och var är motivationen?

Ja inte är den här i alla fall...

Det kan nog va för att jag bara har sovit 3,5 timmar inatt samt en kvart här och där på bussen som jag är helt slut. Helt ärligt, jag är så jävla trött, och värre ska det bli för nu har jag fått för mig att jag ska träna också. Helst vill jag ju bara krypa ner i min säng med min filt, en film, lite te och massa godis, men nej, jag ska gå på den förbannade Bodybalanceen och sen ska jag hem och sova.

Pluggandet får vänta tills imorn för ikväll känner jag mig bara trött och irriterad, allt mitt glada humör bara försvann för någon timme sedan. Usch. Det är sånna här dagar som jag bara vill packa en väska och dra. Någon som vill följa med?

Imorn kommer resumén från helgen...

//Lina

Inga kommentarer: