Leta i den här bloggen

lördag 14 mars 2009

Hahaha

Gode gud, jag gör så mycket konstigheter när jag är lite onykter(läs: dyngrak) att jag skulle kunna skriva en hel bok om dem. Igårkväll va ju inte direkt nåt undantag, när ska jag lära mig att inte gå ut så hårt i början? Antagligen aldrig men jag skyller allt på David och hans vodka. Frågan är varför jag alltid tycker att det är en bra idé att shotta vad som helst som kommer i min väg samt att halsa vodka direkt ur flaskan. Det är inte konstigt att mina kvällar slutar tidigt. Tror ni att jag kom iväg till Stenladan igår då? Näe, jag fick stanna hemma. Igen. Men det va kul så länge det varade.

Jag har en lite rolig grej för mig som jag känner att jag måste dela med mig av. Jag kan nämligen aldrig fylla på samma vattenglas två gånger när jag är full. Jag hämtar alltid nya. Men jag tror att det är samma glas jag dricker ur hela tiden så jag blir alltid lika chockad när jag vaknar och det står 8 glas på sängbordet. Det är lite kul.

Nu ska jag försöka få lite plugg överstökat och sen blir det mat med grannarna. Eller familjen kanske jag ska börja säga.

//Lina

Inga kommentarer: