Leta i den här bloggen

måndag 2 mars 2009

Tröööööött

Jag är helt slut ikväll, trots massa sömn och en rätt lugn dag. Fryser gör jag också. Jag ska nog bara bädda ner mig och se en film ikväll. Jag vet att jag skulle berätta mer om helgens bravader men jag orkar faktiskt inte tänka eller skriva nu. Men ni kan roa er med att få läsa mina sms från lördagnatten

Kl 01 ca Till: Daniel, Ia, Anders och säkert många fler:

Hahaha, jag har precis snott en flaska champagne! Jag är så jävla bra! Nu kör vi!

Kl 02.30 Till: Ia

Hej! Vi tänkte ha efterfest hos dig. Går det bra? Vi har hittat ett bandylag. Puss


Kl 03 ca Till: Daniel

Hej älskling! Vi kommer snart hem. Ska bara slå ett pucko och hitta Mimmi.
Pussar


Ja ni kan ju själva tänka er hur det är att va tillsammans med mig :P

Helt underbart skulle jag gissa. ;)

//Lina

2 kommentarer:

mimmi sa...

Vad är hela grejen med att jag försvinner jämt? Den här gången var det anna vi fick lokalisera!!!!

Kaos-Lina sa...

Hahahaha, ja men du har en beundransvärd förmåga att försvinna när man vänder ryggen till ;)
Som tur va hittade jag dig ju ute på gatan ;)