Leta i den här bloggen

lördag 10 januari 2009

Tequila :D

Yes, det blev ett tequilarace igår. Jag och Mimmi tog på oss uppgiften att lära lilla Ia hur man dricker tequila "på riktigt" med salt och citron. Så jävla kul! Vi hade en riktigt sjuk kväll som inte tog slut förren vid 6 i morse. Fast jag och Ia sov ca 2 timmar och låg och gnällde lite när de andra va uppe. De två små bitterfittorna haha.

Idag har vi hunnit städa, diska, sopa upp tre ton salt från golvet, shoppa present till Mimmi och nu ska jag plugga. Ikväll blir det middag hos Mimmi för att fira hennes födelsedag. Nice. Det blir nog tyvärr nyktert för min del också för att det förbannade systemjävlabolaget stänger en timme tidigare än allt annat. Jag försökte smita in genom utgångsdörrarna men blev stoppad och utkörd. Skapligt irriterande och en aning pinsamt.

Nu ska jag förövrigt ringa till min stackars pojkvän och försöka förklara varför jag vid fem i tre inatt skickar ett sms med texten "Jag är morot". Antar att jag menade nåt annat :P

Puss på er!

//Kaoslina

Inga kommentarer: