Leta i den här bloggen

tisdag 13 januari 2009

Aj aj aj

Ligger i min säng och har så förbannat ont i ryggjäveln att jag bara vill dö. Eller kanske inte dö direkt men däcka lite fint och inte vakna förrän 10 imorn. Det vore nice.

Skälet till att jag har så här ont stavas RIDNING. Jag har varit på min första ridlektion här i Växjö och det gick väl skapligt bra. Har ju inte suttit på en häst på mer än ett halvår så man kan ju inte begära så mycket. Men stallet va mysigt, hästen snäll och gruppen trevlig så jag är jättenöjd. Bortsett från det här med ryggen då då. Egentligen borde jag väl gå till en läkare och kolla upp det men det känns så onödigt. Vad ska de säga egentligen? Att jag är som mer eller mindre alla människor och att jag ska sluta sitta så mycket på min röv och börja träna upp mina magmuskler så att jag inte blir så jäkla svankryggig. Stor chans att de börjar röntga eller nåt sånt avancerat.

En sak är säker, jag tänker inte sluta med en massa saker som jag vill hålla på med bara för att jag har ont. Då kan jag lika gärna lägga mig ner och ge upp.

By the way så har vi ägnat hela dagen åt att förbereda presskonferens och pressmeddelande. Vi va väldigt produktiva måste jag säga. Mysig med lunch också.

Så, det va väl min dag det här. Nu ska jag dricka te och skriva klart mitt "avgångstal" för SAS. Jag är för tillfället Vd där. Bara så att ni vet.

//Lina

Inga kommentarer: