Leta i den här bloggen

söndag 11 januari 2009

A lot like love

Sitter och tittar på "A lot like love" som går på fyran. Har sett den ca 100 gånger och jag älskar den. Det är en av de finaste filmer jag sett. Om ni har missat den säger jag bara GRATTIS! Du kan nu se fram emot att hyra/ladda ner denna film och njuta i 1,5 timme. Bra va?

Slutscenen måste va det gulligaste som finns. Jag har ju i och för sig alltid haft en svag punkt när det gäller gitarr-killar så det kanske är därför. Det är ju såå romantiskt. Då är det ju tur att man har en pojkvän som är riktigt, RIKTIGT bra på gitarr :D

Synd bara att man inte har sin älskling här som man kan krama, känns lite ensamt måste jag säga. Thank god för telefoner, sms måste fan va den bästa uppfinningen sen hjulet.

Godnatt allihop!!

//Lina

Inga kommentarer: