Leta i den här bloggen

torsdag 22 januari 2009

Money money money...

Yeeeeesssss!!!! Idag kom de efterlängtade CSN pengarna + lite som mamma va skyldig mej. Så det blev shopping hela dagen. Va uppe på skolan och skulle gå på föreläsning men hittade inte min klass i salen vi skulle va i och inte ens receptionen visste var de va så jag antar att det inte va någon. Men det va ju skönt att komma upp rätt tidigt i alla fall, nu har jag ju hunnit med mycket :). Men lite surt att jag inte visste om det så jag kunde åka hem till västervik idag istället för imorn, helgen kommer att bli jäkligt stressig först hem imorn, linköping på lördag morgon, IKEA på dagen, Överum och Älsklingen på kvällen och tillsist hem till västervik på söndag bara för att hoppa på bussen till Växjö. Funderar på att hoppa över föreläsningen på måndag och åka då istället. Jaja, det löser sig. Nu ska jag byta om och gå och träna med Anna. Bodybalance blir det ikväll :).

Lägger upp bilder på mina fynd imorn :)

Bye Bye
//Lina

Inga kommentarer: