Leta i den här bloggen

söndag 11 januari 2009

Sunday morning

Eller ja, söndag eftermiddag kanske stämmer bättre men jag har bara varit vaken i en timme så för mig är det morgon. Jag ligger i min säng med tusen kuddar bakom mig och kollar på reprisen av körslaget, har aldrig sett programmet förut och jag tror inte att jag kommer att börja göra det heller. Pluggar lite halvhjärtat också, har liksom fastnat lite. Senare idag blir det grupparbete, vet inte hur effektiva vi kommer att vara på en söndag hehe. Det blev ganska sent igår men definitivt trevligt och väldigt lugnt. Mimmi hade lagat supergod mat som vi åt sittandes på massa kuddar på golvet, lite Indian-Style sådär (nu snackar jag om Indien och inte indianer, men det fattade ni säkert). Det va verkligen supermysigt. Sen fick jag en flaska vin av Mimmis dejt, så kvällen va räddad hahaha. Nu ska jag se på Let's Dance och äta frukost. Måste bara säga att Daniel Da Silva är riktigt snygg. Och trevlig också, träffade honom förra sommaren när jag jobbade som croupier. Tror han hade en riktigt trevlig krogrunda i lilla Västervik haha.

En annan snygg Daniel är min egen lilla älskling. Saknar dej massor!! <3

Pussar & kramar

//Lina

Inga kommentarer: