Leta i den här bloggen

onsdag 7 januari 2009

Godmorgon!

Idag är jag uppe med tuppen. Har väl bara sovit ett par timmar pga älskade willys och ont i ryggen men jag känner mej rätt pigg endå. Resan hem gick bra trots världens jobbigaste familjer som satt bakom oss på tåget. Jag menar, seriously, har det inte gått lite väl långt när man diskuterar sina pappors kalsonger/badkläder? Bland folk?

När jag kom hem och skulle låsa upp dörren upptäckte jag att jag hade glömt nycklarna hemma hos mamma och det blev minst sagt dålig stämning. Fick inte tag på varken vaktmästare eller vicevärd (båda bor i källaren, det borde inte va svårt) så jag hade nästan ställt in mig på att sova i köket. Ringde mamma och pojkvän som båda sa "men herre gud" säkert 10 gånger var. Men som tur va löste det sig och jag fick min extranyckel tillslut.

Nu är det dags att göra sig iordning och dra bort till skolan en sväng på föreläsning.

//Lina

Inga kommentarer: