Leta i den här bloggen

onsdag 14 januari 2009

Hello!

Idag känns ryggen lite bättre i alla fall. Om jag ligger ner. Stilla. Haha. Fan att den ska börja krångla just nu. Idag är det dags för presskonferens kl 16 och det går inte jättebra för vår grupp. Vi har sån jävla otur. Trots att vi är förberedda och har världens snyggaste pressmedelande så är det som att någon däruppe inte vill att vi ska lyckas. Först försvann vår fjärde gruppmedlem och vi har inte lyckats få tag på henne, antagligen har hon hoppat av, sen blev en av oss riktigt sjuk och kan kanske inte medverka och nu har jag så ont att jag inte kommer att kunna sitta stil i 15 minuter utan att verka obekväm och det är inte tillåtet i en situation som ska vara professionell (och dessutom filmas).

Ja ja, vi får hoppas att det sker ett litet mirakel :)

Nu ska jag försöka skriva lite på min hemtenta. Wiiieee....

//Lina

Inga kommentarer: