Leta i den här bloggen

onsdag 14 januari 2009

Fixerad...

Ok, det är lika bra jag erkänner det: Jag är en ytlig människa!

Jag älskar shopping och jag älskar att hålla på med mitt utseende. Mimmi gnäller jämt när vi ska nånstans "Måste du sminka dig och fixa håret när vi bara ska hem till mig?!?"

Ja det måste jag. I alla fall om jag ska känna mig någorlunda bekväm. Jag menar, bara för att andra kan va hur snygga som helst osminkade i myskläder och med rufsigt hår betyder inte det att jag kan det.

Det kan kanske verka hemskt och utseendefixerat men då är det väl så då. Det är ju inte så att ni behöver va avundsjuka på att jag lägger ner en massa "onödig tid" på mitt utseende, jag är ju knappast nån fotomodell ändå. Så låt mig hållas och sluta gnäll säger jag bara.

tack så mycket.

//Lina

Inga kommentarer: