Leta i den här bloggen

torsdag 8 januari 2009

On top of the world

Yes, Idag har varit en så jävla bra dag. Först föreläsning som inte va så långtråkig att man höll på att dö sista timmen ( 3 timmar är låååång tid), sen fick jag reda på att jag ska hålla presskonferens på onsdag, skönt då slipper jag stressa och att jag ska va med min favoritgrupp. När jag kom ner till willys gjorde jag kontoutdrag och upptäckte att jag hade 600 mer an va jag hade trott, FUCKING NICE :D. Efter det blev det matlagning, köksstädning, Ia och Mimmi kom hit och umgicks, Massa pluggande som faktiskt gick bra och nu tillsist grekisk sallad och Greys Anatomy. Det kan inte bli mycket bättre.

Imorn blir det mer plugg och sedan vinkväll med Ia och Mimmi. Och tequila om jag får bestämma ;)

Hoppas ni andra också har haft en bra dag!

Pussar

//KaosLina

Inga kommentarer: