Leta i den här bloggen

tisdag 6 januari 2009

2008

Kom på att jag inte har gjort nån sammanfattning av 2008 än. Eftersom jag är rätt lat så blir det såhär:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?- Yes, jag flyttade.

Höll du några av dina nyårslöften?- Kommer inte ihåg om jag ens hade några.

Vilka länder besökte du? - Spanien

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? - En låååång resa, nån spännande händelse

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? - 27 Juli, Blev tillsammans med Daniel <3>
Vad är det bästa som hänt dig år 2008? - Min älskling <3>
Största misstaget? - Spårspringningen...

Har du varit sjuk eller skadat dig? - Ja några små förkylningar och lite annat. Inget allvarligt som tur är.

Bästa köpet? - Min lilla Dator :D

Vad spenderade du mest pengar på?- Det va nog datorn tror jag.

Vilken var din favorittrend? - Hmm, kommer inte på nån favorit. Klänningstrenden i början av sommaren kanske.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? - Lars Winnerbäck-Solen i ögonen, Juno soundtracket, Lady GaGa- Just Dance och Pink Floyd- Wish you were here

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Både och. Har aldrig varit så glad eller så ledsen tror jag. Gått mycket upp och ner.

Har du förändrats mycket? - Ja det tror jag, jag har nog vuxit mycket som person tror jag, tar mer ansvar och jag har definitivt blivit känsligare (skit).

Blivit äldre? - Jodå, ett år på pappret, fem i huvudet.

Vilket plagg använde du mest? - Mjukisbyxorna :P

Favoritprogram på tv? - Greys Anatomy

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?- Jadå :P

Bästa boken du läste i år? - Da Vinci Koden

Något du önskade dig och fick? - Kom in på Informatörsprogrammet, Sommarjobb med bra lön :)

Något du önskade dig men inte fick? - Egen lägenhet, lite förstånd :P

Årets bästa film? - Vet inte riktigt, I Hennes skor, Juno eller What happens in vegas.

Ett uttryck du missbrukat 2008: - "Dålig stämning" och " För bannat"

Något som du irriterat dig på under året?- Massor, irriterar mej jämt ;)

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?- Umgicks med vänner och Älsklingen

De bästa nya människorna du träffade under 2008? - Daniel, Mimmi, Anna och lite övrigt Växjöfolk

Favoritmånad? - Juli

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Money, Money, Money :P


//Lina

Inga kommentarer: