Leta i den här bloggen

tisdag 27 januari 2009

Love

Hej! Sorry att jag har varit lite dålig på bloggfronten på sistone (vet inte hur många som saknat mej men endå) men jag har varit hemma ett varv i Viken med omnejd sen i fredags. Ikea blev uppskjutet till nästa vecka så jag har tillbringat största delen av tiden hemma hos min älskling i Björka. I lördags va vi på mysig middag hos Martin. Det va riktigt trevligt med god mat och massa gott vin :). Plus världens gulligaste Stella vovve. Jag älskar verkligen schäfrar, ska nog skaffa en nån gång i framtiden.

Nu är jag tillbaka i Växjö för massa plugg och liknande. Va på ridlektion ikväll också. Det gick bra och va riktigt roligt. Har inte ett dugg ont i ryggen heller så det kan inte bli bättre.

Idag var det förövrigt ett halvår sedan jag blev tillsammans med världens finaste Daniel. Det har gått så otroligt fort och har nog varit det bästa och värsta halvåret någonsin. Det bästa för att jag har hittat någon som jag älskar mer än något annat och som faktiskt älskar mig också. Det måste vara det underbaraste som finns. Det värsta har varit att vara så långt ifrån varandra och inte kunnat träffas när vi vill. När allt har varit skitjobbigt har jag bara velat åka hem och va hos min älskling. Men nu när allt börjar ordna upp sig på alla fronter känns allt bara så himla bra. Jag är så lycklig! Jag fixar det här, jag överlever. Fan va bra jag är!

Ja ni ser ju, jag har helt klart blivit utbytt mot en positiv version av mig själv för tillfället. Självklart kommer jag deppa ner mig igen, det gör jag alltid nån gång men nu vet jag att man kan ta sig upp också och det är det jag håller på med nu. Mycket tack vare min Daniel som alltid har uppmuntrat mig och som alltid tar hand om mig när jag inte riktigt har koll på läget. Jag har som sagt världens bästa pojkvän och det är jag så tacksam för.

Sådär, nu ska jag fixa lite här hemma, kolla på Jordan och sedan sova. Nice Nice!

Sov gott alla!!

//Lina

Inga kommentarer: