Leta i den här bloggen

måndag 30 maj 2011

Sliten

Har inte bloggat nåt i helgen eftersom jag har jobbat massor och all resterande energi har gått till att typ äta, umgås och slappa. Lyckades nämligen sova 15 timmar på tre nätter så jag har varit tröttare än tröttast hela helgen.

I torsdags blev det ju en liten utgång efter musikalen + middag, jag och Danny mötte upp micke när han slutade och drog vidare till Briggen där jag blev bjuden på shots av ett gäng cirkusartister, sålde mitt läppglans och testade bloody mary som helt ärligt var fruktansvärt. Jävligt kul kväll i alla fall men jävligt jobbigt att jag inte kunde sova längre än till 8 dagen efter, vet inte varför. Sen blev det jobb både fredag och lördag.

Men nu har jag sovit ut och idag är planerna: äta glass med Jill, träna och tvätta.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: