Leta i den här bloggen

onsdag 25 maj 2011

Den 25:e smäller det!

Fast det smällde inte så högt i det här hushållet... Tackar CSN för att man bara får ett halvt studiebidrag denna månad, det räckte ju nästan till hyran i alla fall. Har i och för sig inte fått min lön än så förhoppningsvis har jag råd att äta denna månad också, i alla fall de tre första veckorna. Haha, så farligt är det kanske inte men nästan. Önskar att jag hade fötts rik.

Hur som helst så har dagen hittills bestått av att äta frukost, prata med mamma, möta traderaköpare och bloggläsande. Tänkte fortsätta med att se hem till gården, städa, äta lunch och sen träna. Om nu mitt knä kan tänka sig att samarbeta, sträckte mig nämligen igår så det känns rätt mycket idag. Men det går nog över.

Trevlig löningsdag allihop!

Inga kommentarer: