Leta i den här bloggen

tisdag 10 maj 2011

Glad Lina!

Idag är det en glad Lina, trots förkylning. Vill ni veta varför?

1. Jag har fått sommarjobb, så från och med Juni kommer jag att finnas på en vääääldigt populär plats och träffa massor utav folk. Kan ni gissa vart det är? En ledtråd till, vilken är den sista butiken som skulle stänga igen i Västervik? Japp, det är alltså på System Bolaget jag kommer att jobba. Ska bli så kul så kul :)

2. Jag har fått fler pass på Club 9 så jag undviker ekonomisk katastrof.

3. Träningen ger resultat och jag känner att jag snart kan visa mig i bikini utan att skämmas vilket är väldigt trevligt.

4. Daniel är den finaste och bästa pojkvännen man kan ha och jag är såå glad att jag har honom i mitt liv. Nu har vi ett par jobbiga veckor framför oss eftersom vi inte kan ses så mycket som vi skulle vilja men det löser vi med lite pusslande, tur att båda två är samarbetsvilliga :)

5. Jag har fyndat (igen) ett superfint läppstift i perfekt röd nyans som ni ska få se snart + en söt klänning på second hand. Klänningen alltså, inte läppstiftet, det vore inte ok.

6. Solen skiner och det är VÅR!!!

Nu ska jag bota min förkylning med massa te och honung.

//Lina

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis grattis!! Vad kul med jobb i sommar! Hur länge ska du jobba där? Hela sommaren??

kram
Lenny