Leta i den här bloggen

torsdag 5 maj 2011

Såå nöjd!





Häromdagen när jag höll på med projekt "Hitta matbord" sprang jag på ett ställ med secondhandkläder. Jag brukar inte köpa secondhand av nån anledning men den här skjortan var för fin för att lämna kvar. Oversize, härligt tunt tyg och perfekt längd. Ska bara sy in den lite eftersom den är så stor men under tiden funkar ett sidenband i midjan. Är väldigt nöjd med mitt fynd som bara gick på 10 kr.

Ett annat fynd är lip-plumpern från Style by Tyra som jag äntligen fick hem igår. Har den på bilderna men där har den inte börjat verka så man ser inte så mycket, ska ta en bättre bild och visa er sen. Nu drar jag iväg och äter lunch med mami och sen åker jag hem till min finaste gris (Daniel för er som inte är insatta) :P

Inga kommentarer: