Leta i den här bloggen

onsdag 4 maj 2011

Känner ni er försummade?

Idag har jag varit upptagen så det blir ett litet inlägg nu på kvällen. Har varit iväg och letat matbord i secondhandbutiker utan nån större framgång, det enda jag gillade var redan tingat så jag får fortsätta letandet imorn. Sen har jag varit och tränat också, det blev:

30 min cykel = 1 mil
17 min crosstrainer
20 min powerwalk
mage+insida lår
cyklade fram och tillbaka och nu har jag äntligen mätt upp sträckan och det är nästan exakt 1 km från mig till Actic. Vill ni också mäta en sträcka så är det jättelätt att göra på iform.se/route. Kul att se hur långt man går eller cyklar och inta har tillgång till typ GPS.

Nu har jag umgåtts en stund med min lilla bror och planerar att lägga mig i ett varmt bad och fixa med mig själv lite, det kan alltid behövas :P Och ikväll är det Grey's Anatomy!

Inga kommentarer: