Leta i den här bloggen

tisdag 3 maj 2011

?????

Men vad är problemet med detta land!!?? Varför ska det snöa i maj för? Ja, jag vet att det inte är en katastrof och det har hänt förut men det är ju så jävla störigt! 3 gånger har jag varit på väg att gå ut och ta mig upp till gymmet (det blev inget igår p.g.a mensvärken från helvetet)och varje gång har jag vänt för att det börjat snöa/regna/hagla. Sen slutar det lagom till att jag börjat göra nåt annat. Men nu jävlar ska jag passa på så fort det blir uppehåll.

Ett tips till er som behöver inspiration till att börja träna eller ändra kosten är Josephines blogg. En härlig tjej som lyckats gå ner massor i vikt på ett sunt sätt och dessutom vågar bjuda på sig själv på ett sätt som är unikt. En av mina favoritbloggar :)Kolla in den!

1 kommentar:

Fitnessjossan sa...

JA MEN ELLER HUR!!!! Varför snöar det i maj? Jag fick panik när jag vaknade imorse och trodde att jag bara hade drömt om sommar värmen som varit haha!
Men åh fina du, va gullig du är :)

sv: Jag har faktiskt ingen aning, just nu tror jag att man bara kan köpa Celsius på nätet som på bodystore, gymgrossisten, svensktkosttillskott. men jag hoppas att den kommer ut i butik så man slipper beställa och bara kan köpa när man är sugen :)