Leta i den här bloggen

torsdag 19 maj 2011

Ett fenomen

Är det någon mer än jag som har märkt av fenomenet att när man har pengar och letar efter ett plagg till ett speciellt tillfälle hittar man absolut ingenting alls men när man är pank och inte har ett enda tillfälle när man egentligen behöver något nytt i sikte DÅ hittar man hur mycket som helst.

Detta upplever jag titt som tätt och idag var senast. Jag gick in på H&M för att kolla om de hade en peeling som jag vill ha och det hade de, samt typ 700 andra saker jag ville ha. Och det värsta är att jag faktiskt behöver en hel del eftersom jag rensat ut ALLT som jag inte använder och lagt ut på Tradera, är så trött på att ha garderoben full av saker men ändå inget att ha på mig.

Hur som helst unnade jag mig ännu ett nagellack från Isadora i härligt orange, visar er imorn :)

Puss på er!

Inga kommentarer: