Leta i den här bloggen

tisdag 2 februari 2010

Tuesday!

Idag har jag:

Försökt lära mig att lägga upp en videoblogg men det går åt helvete haha. Antingen blir inte bild och ljud synkat, det hörs inte vad jag säger eller så hackar det. Men jag ska öva på det imorn :)


Varit på en föreläsning som faktiskt var jätteintressant. Jag brukar ju få myror i benen efter ca 20 minuter annars men idag gick det faktiskt nästan en timma utan att jag tittade på klockan. Föreläsningen handlade om sociala medier, dvs bloggar, facebook, twitter m.m. Otroligt bra föreläsare och väldigt pedagogiskt upplägg.

Fikat hemma hos Matilda P, alltid lika trevligt, plus att jag får lite extra motion varje gång vi går hem till henne (är ju inte den som går så många steg i onödan annars liksom) och det behövs ju alltid.

Varit i stallet och ridit ännu en lektion utan stigbyglar, jag kan lova er att min balans blir jävligt bra av det här, men jobbigt är det.

Nu ska jag ÄTA, för jag håller på att dö, sen ska jag bara lata mig hela kvällen.


Puss på er!

Inga kommentarer: