Leta i den här bloggen

torsdag 11 februari 2010

Party with the pain!

Jag har så sinnessjukt ont i alla mina muskler. Va på ett Afropass igår och JÄVLAR så jobbigt det var. För er som inte vet det så är Afro en slags Afrika-insprerad dans med stora rörelser och mycket stamp, hopp och rumprörelser. Jättekul och skönt att alla rörelser inte behöver vara perfekta. Men som sagt, sjuuuk träningsvärk idag, har struttat runt i skolan och hos Matilda som en gammal tant haha.

Nu roar jag mig med "Vampire diaries" och lite bildredigerande.



//Lina

2 kommentarer:

Anonym sa...

När man kör afro tränar man dom muskler man inte visste att man hade ;P Jag får alltid sjuk träningsverk i konstiga, tidigare okända muskler ;P haha

//L

Kaos-Lina sa...

Ja mina innan-lår visste att de fanns dagen efter kan jag säga. Men det va sjukt kul så det är nåt jag kommer fortsätta att gå på :)