Leta i den här bloggen

onsdag 24 februari 2010

Dagen!

Idag har varit ytterligare en effektiv dag. Känns så skönt att börja få lite rätsida på skolarbetet nu. Jag, Matilda P och Matilda N har mellan kl 10-19 gjort klart en målgruppsanalys som vi legat efter med och det är såååå lovely att vi aldrig behöver se den uppgiften igen.

Förutom det hann vi med lunch på Max, deras GI-burgare är supergod och känns ju liite nyttigare än den vanliga hamburgaren. Tar man dessutom en sallad istället för pommes är det ju typ som vanlig lagad mat. Ska ju ta tag i träningen nästa vecka också, den här veckan är det fullt upp med skolan. Va inne på MediaMarkt och köpte en ny nätverkskabel eftersom den jag köpte förra veckan var för kort. Jag hittade en rosa så jag är nöjd :). Kunde inte låta bli att köpa Greys Anatomy säsong 3 också. Den kostade bara 249 så då tyckte jag att det va bäst att passa på.

Nu håller jag på med massa sysslor, har tvåmaskiner tvätt igång, är precis klar med disken ska plocka bort lite skit som ligger framme och sedan uppdatera mig på webbprojektet eftersom jag ska träffa min grupp redan kl 9.30 imorgon. Efter det blir det bokrea med Matildorna och lite annan shopping. Det är ju studiebidragsdag imorn :).

//Lina

Inga kommentarer: