Leta i den här bloggen

onsdag 17 februari 2010

Tidsfördriv

En sak som jag har blivit väldigt bra på det senaste året är att fördriva tid. Det är liksom något man lär sig när en bussresa hem tar 3,5 timmar. Idag har jag fördrivit tiden genom att gå på stan och införskaffa en ny modem-kabel som inte glappar, en scarf från Gina Tricot och en ny primer från L'Oreals nya serie. Ska testa den sen och se om den är bra (vilket den bore vara för det priset). Jag är ju som bekant besatt av att få fin hy vilket verkar vara en omöjlighet. Men alla mina problem har blivit mycket bättre sen jag bytte till I.d s mineralfoundation. Den är verkligen superbra, den täcker bra utan att kännas kakig, den har lite lyster vilket gör att man ser piggare ut och den täpper inte igen porerna så den är kanon om man har problem med hyn. Dessutom tycker jag att det känns fräscht att inte ha en massa kemikalier i ansiktet.

Nu ska jag diska, plocka undan här hemma och sedan tvätta. Ska hinna med en promenad också eftersom jag inte hann till afropasset idag :(.

//Lina

Inga kommentarer: