Leta i den här bloggen

måndag 15 februari 2010

Svar!

Det här med frågestund blev ju... sådär. Men jag ska snällt svara på de jag fick :P

1.Anonym sa...
* Vilken färg har ditt navelludd oftast? Mest på torsdagar och när det regnar.

Svar: Jag har nog aldrig hittat ludd i min navel. Förstår inte hur det hamnar där hos vissa. Har de sjukt luddiga, stickade tröjor kanske?



2.Anonym sa...
Här kommer en mycket seriös fråga:
Om du va tvungen att byta namn till antingen Slartibartfast eller till Bannakaffalatta, vilket skulle du välja?

Och så kan vi ta en till. Tips på bok/serie/film som man bara måste läsa/se?


Svar: Jag skulle lugnt välja Slartibartfast. Tycker att det är fint. Jag tycker att alla människor borde läsa Harry Potter- böckerna, men det antar jag att de flesta har gjort så då kan jag tipsa om Millenium Trilogin av Stieg Larsson. Serie: Greys Anatomy!!! Eller omman har tråkigt: Scrubs, How I met your mother och Big Bang Theory (Sheldon in my heart!). När det gäller film säger jag Almost Famous och A lot like love.



3.Anonym sa...
Jag fyller på med en till: Om du var en cykel med trasig lampa, vilken färg skulle du ha då.


Svar: Jag skulle vara svart. För då behöver jag inte göra så mycket, andra färger måste reflektera ljus och hålla på, jag kan bara absorbera och ha det bra.

//Lina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså vad fick du för frågor? Hur eller hur så hade jag valt det andra namnet... bara så du vet:P
/C

Kaos-Lina sa...

Ja du, en bättre fråga är väl: Vad har jag för läsare haha. Ja det andra namnet är ju också fint :P