Leta i den här bloggen

tisdag 23 februari 2010

Bring the pain.

Är grymt sugen på att göra en tatuering nu, helst i nacken där det blir diskret och bra (och går att gömma för mamma haha) eller någon annanstans där jag inte ser den hela tiden, typ på höften. Problemet är bara att jag aldrig kan bestämma mig för vad jag vill ha. Det enda jag vet är att det ska vara text och att det ska vara något som betyder något för just mig. Svårt det där... Dyrt också om jag inte hittar någon som vill ha mig att öva på haha. Nej men skämt å sido skulle jag kunna tänka mig att gå till någon som inte är jätte erfaren så länge den är extremt noga med allt vad hygien heter.

Förövrigt har dagen varit bra, va på föreläsning mellan 10-15 och sedan blev det lite mer plugg hos Matilda som även bjöd på middag. Väldigt trevligt! Det är ju mycket roligare att plugga hemma hos nån tycker jag även om det blir mycket snack om annat och även en hel del curling idag. Det känns liksom lite lättare när man kan ta lite pauser emellanåt.

Nu ska jag slänga mig i duschen och sedan fixa naglarna på både händer och fötter som ser rent ut sagt förjävliga ut nu.

Puss på er!

//Lina

Inga kommentarer: