Leta i den här bloggen

torsdag 25 februari 2010

Shop 'til you drop...

Idag blev det lite väl mycket shopping känner jag, men det var grejer som behövdes mer eller mindre. Och inget var särskilt dyrt egentligen så det är nog inte så farligt :)

Här har vi mina fynd:


Två ansiktsmasker som ska rengöra huden och göra den klarare och finare, en glasnagelfil och ett billigt läppglans som jag kan ta med ut i helgen och tappa bort utan dåligt samvete haha. Allt detta från Kicks.


Jättesöt randig klänning från H&M, bara 149:- Passar både nu med ett par leggings och en kofta och framförallt i sommar när jag tänkte va lite brunare :P


Ett svart, långt linne från Vila. Materialet är underbart, tunt och jättelent. Rea 59:-


Svarta jeansleggings med fickor. Just fickorna tycker jag om eftersom det känns lite mer påklätt och lite mer som vanliga byxor. 159:- på Vila


Närbild på fickorna :)


Vit top från H&M, är inte riktigt säker på att jag ska behålla den här, tycker att den satt lite konstigt och att den blev för urringad men jag får se...


Bokrean! Köpte Carolina Gynnings andra sjävbiografi och Sofi Fahrmans "Elsas Mode". Tror att båda kan vara lagom lätt och rolig läsning att blanda med kurslitteraturen :P


Puderborste och torrschampop från H&M. Torrschampoot är min räddare i nöden när håret känns smutsigt och jag inte hinner tvätta.


Träningsbyxor av organisk bomull, 99:- H&M

Det va allt! Får lite ångest haha. Men som sagt, det va saker som behövdes, får väl dra ner på matbudgeten :P

Nu ska jag in i duschen efter mitt BodyPump-pass somm tog mina sista krafter och sedan ska jag se "Försoning" och sova.

//Lina

Inga kommentarer: