Leta i den här bloggen

måndag 14 januari 2013

Trött, irriterad och allmänt missnöjd.

Ja, usch. Ikväll har mina PMS-besvär slagit till ordentligt. Jag är så sjukt irriterad och sur så jag är glad att jag är själv ikväll så ingen annan behöver drabbas.

Vet i och för sig inte om det bara är pms, det finns ju en del saker i livet som man kan irritera sig på ändå liksom.

Men helgen har varit bra i alla fall. På fredagen var jag hos extrafamiljen och åt god mat och såg På Spåret. Så mysigt att få lite kvalitetstid med dem. Dessutom hämtade vi min nya TV som jag är så himla nöjd med. Den gamla var ju sedan stenåldern så det var faktiskt dags att byta upp sig. Det blev en 32 tum LED TV, precis lagom stor för min lägenhet.

På lördagen jobbade jag ju och på kvällen var jag hemma hos min kollega Helena och drack vin och träffade folk. Så kul med fester där det är lite folk man känner och några nya. Alltid kul att träffa människor man inte visste fanns haha. Det blev även en sväng till Harrys, kul även om Harrys inte är ett av mina favoritställen. Men träffade ändå en hel del roligt folk.

Eftersom jag tog det rätt lugnt var jag, hör och häpna, inte helt död på Söndagen. Var mest trött och hade lite huvudvärk. Varannan vatten visade sig ju funka riktigt bra haha. Spenderade ändå dagen i soffan bara för att jag kunde. Skönt med en riktigt slapp dag.

Det var väl det hela. Nu ska jag återgå till att kolla hotell i Stockholm. Är sugen på att åka iväg över en helg och shoppa och gå på vinprovning. Känner att jag behöver komma iväg från denna lilla stad ett tag. Blir så rastlös annars.

Inga kommentarer: