Leta i den här bloggen

torsdag 17 januari 2013

Toppform here I come!

Godmorgon! Är ledig idag också, förmåner man får när man jobbar helg. Skönt att ha två lediga dagar i rad, det var ett tag sedan nu. Har precis ätit en god lchf-frukost bestående av hallonsmoothie och lchf-macka. Så gott!


Beställde hem varor från Lchfklubben (paketet jag skrev om igår) och jag måste säga att jag är mycket nöjd. Brödet blir jättegott och sukrin + vaniljpulver blir toppen när jag ska baka i eftermiddag. Nudlarna har jag inte hunnit testa än men tänkte göra pasta carbonara ikväll. Återkommer med recension av dem.


Nu ska jag göra mig i ordning och gå ner på stan. Ska äta lunch med mamma och spana in rean på Åhlens. Senare ikväll ska jag ut och rida den här lilla sötnosen. Skulle fota när hon åt häromdagen men det tog ju ca 3 sekunder att få fram mobilen och då var maten slut haha.




Inga kommentarer: