Leta i den här bloggen

torsdag 24 januari 2013

Sooooovmorgon!

Japp, ända till kl 8.30 fick jag sova för mina små monster. Sedan skulle jag upp och serva dem med frukost tyckte de. Men det var skönt att ha tid på sig denna morgon. Jag börjar inte jobba förrän 11.50 så jag har ätit frukost i lugn och ro, plockat undan lite här hemma och inventerat mitt smink. Kollade över vad jag behöver för nytt eftersom jag annars bara impulsköper saker som ändå inte används. Nu har jag en lista att gå efter, älskar listor.

Förövrigt är jag grymt trött på den här årstiden. När tar det slut? Orkar inte frysa, halka och tina upp cykellås längre. Att hålla på med hästar den här tiden är ingen höjdare heller, det funkar men allt blir ju så jävla mycket jobbigare. Nej, nu vill jag ha plusgrader så skiten smälter bort och sedan VÅR! Längtar ihjäl mig efter lite värme. Nästa år är det jag som bokar in en solsemester i Januari för det här är inte ok.

Nu ska jag byta om och ge mig iväg. Sista dagen innan löning så det kommer garanterat att vara luuuuungt på jobbet.

Ha en bra torsdag!

Inga kommentarer: