Leta i den här bloggen

måndag 7 januari 2013

Riktigt bra dag!

Snart kommer ni väl att tröttna på mina lyckliga, överpositiva uppdateringar men det är risken jag får ta. Det går rätt bra nu och det hör ju inte till vardagen precis. Min nya grej är ju att jag ska passa på att njuta när det väl går bra och unna mig att vara glad över det jag lyckas med istället för att gräma mig över det jag misslyckas med.

Så idag är jag glad över: att jag hade ett lyxpass på jobbet, fick lära mig nya saker, bokade in mig på två kurser varav en på vackra Skarpö, fick högre kontrakt över våren, fick umgås med Cajsa och extraföräldrarna, fick ett nytt utmanande ansvarsområde på jobbet samt att jag har börjat planera för min första betalda semester.


Låter det skrytsamt? Ja, men om man har varit missnöjd i stort sätt jämt och helt plötsligt blir rätt nöjd med livet så måste man få skryta lite.  Vet att ni gillar mig ändå ;)

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar gå upp imorgon.


Goooooood niiiiiight!

Inga kommentarer: