Leta i den här bloggen

måndag 21 januari 2013

Kväll!

Godkväll! Sitter i min kära soffa och väntar in säsong 2 av Game of Thrones. Sååå peppad! Har ju läst boken men det ska ändå bli spännande. Förövrigt har jag jobbat lyxpasset, tvättat lite, gått långpromenad och lagat falukorv i ugn med blomkålsmos. Blev supergott! Till och med min lillasyster som är väldigt anti-korv åt.

På tal om att äta har jag tryckt i mig en 100 gr Marabou gräddnougat nyss. Nödvändigt. Fattar inte att det ska vara så svårt att låta bli. Men men, gick ju i 50 min i snön förut. Känner mig lite stressad och då spårar ju mitt godisätande.

Jag vill så mycket hela tiden och helst ska allt ske för fem minuter sedan. Vill köpa nya möbler, flytta och börja träna ordentligt. Men allt får vänta liiiite till. Känns som att jag bara väntar och väntar. Kanske borde lära mig att leva i nuet och inte i framtiden Haha. Men bättre än att leva i det förflutna och älta sönder saker. För det är något jag inte gör.


Sidospår....

Nej, nu ska jag gå och fixa en kopp the och bädda ner mig riktigt bekvämt.

Imorgon väntar en lång dags jobb,


Inga kommentarer: