Leta i den här bloggen

söndag 6 januari 2013

Söndagskväll


Hej fina ni!
Hoppas att alla haft en bra helg för det har jag trots mina pms-besvär haha. Jobbade ju igår och på kvällen var jag hemma hos bästa extrafamiljen och åt middag, drack vin, spelade spel och såg på film. Så mysigt! Kände att jag behövde en lugn kväll efter allt krogkaos senaste tiden. Kan meddela att det var väldigt skönt att vakna utan huvudvärken from hell imorse. 

Denna söndag har spenderats i Målserum där jag och Malin kollat på hopptävlingar. Så kul att se alla duktiga ekipage och få lite inspiration. Nu vet vi precis hur vi vill rida, vi ska bara genomföra det också. Vi tog en liten tur i skogen efteråt men det var superhalt och isigt så det blev bara 25 min. Men skönt ändå. Har saknat "min" lilla Gillie så mycket. 

Kvällen har ägnats åt tvätt och matlagning. Skönt att ha lite matlådor att ta fram när när tiden inte räcker till.

Nu börjar det bli dags att gå och lägga sig. Börjar jobba 8.30 imorgon och slutar (förhoppningsvis) kl 14. Lyxpass or what? 

Sov gott igelkott!

Inga kommentarer: