Leta i den här bloggen

måndag 27 augusti 2012

Uppdatering

Tänkte slänga in en snabb uppdatering innan jag åker hem till Cajsa på lunch. Vet egentligen inte vad jag ska skriva, känns inte som att det är så intressant för er att läsa om hur sorglig och eländig jag är.

Men jag hade en bra kväll i lördags, vi hade grillkväll med jobbet och sedan gick vi all in på Harrys. Längesedan jag dansade så mycket. Sen blev det efterfest, både en och två gånger. Kom hem strax efter 6 på morgonen och tro det eller ej så var det inga problem att somna då.

Vet att en del kanske tycker att det är konstigt att gå ut och roa sig så nära inpå men något måste jag ju göra för att tänka på annat. Eller inte tänka alls vilket är väldigt skönt just nu.

Sedan var ju inte mitt mål att gå ut och ragga men det tror jag att de flesta fattar. Jag är inte ett dugg intresserad av att träffa någon ny, jag är ju fortfarande helt förkrossad över att det har blivit som det har blivit.

Jag umgås gärna med folk och jag är väldigt tacksam över att alla är så snälla, men om man har några andra avsikter så får man gärna hålla sig borta. Jag älskar fortfarande Daniel över allt annat och det kommer att vara så en lång tid framöver.


Inga kommentarer: